Dobrodošli na našu novu web stranicu
Poštovani posjetioci, Želimo vam predstaviti našu novu web stranicu , s namjerom da vam ponudimo dodatne informacije o našoj kompaniji i djelatnosti kojom se bavimo. Potrudit ćemo se da vas obavještavamo…
NEXTVISION
Jedinstveno softversko rješenje, namijenjeno srednjim i velikim preduzećima.
Pojednostavljenje i ubrzanje poslovnog procesa
Olakšavanje rada korisnicima sistema
Jednostavan i brz pristup svim podacima unutar sistema
Sigurnost vaših podataka
Poštovani posjetioci, Želimo vam predstaviti našu novu web stranicu , s namjerom da vam ponudimo dodatne informacije o našoj kompaniji i djelatnosti kojom se bavimo. Potrudit ćemo se da vas obavještavamo…
Nova verzija poslovno-informacionog sistema NIBIS uključuje promjene na modulu Ugovora o djelu...
Kroz verziju 2.0.7.8 omogućen je dodatni prikaz virmana u modulu Plate. Pored postojećih tabova kroz jedinstven pregled u zasebnom tabu omogućen je prikaz svih isplata, kredita i doprinosa čime se prikazuje ukupan total bez pojedinačnih preračunavanja.
Poslovno-informacioni sistem "NIBIS", namjenjen srednjim i velikim preduzećima. Izrađen je modularno tako da se svaki modul može koristiti kao samostalna aplikacija, ali moduli međusobno integrirani pokazuju svoju najveću snagu i predstavljaju idealno rješenje.
NIBIS (NextVision Business Information System) Vam nudi mogućnost jednostavnog i efikasnog praćenja Vašeg poslovanja.
Jednostavan
Brz
Poslovno-informacioni sistem NIBIS predstavlja jedinstveno softversko rješenje čiji su osnovni ciljevi:
Pojednostavljenje i ubrzanje poslovnog procesa
Olakšavanje rada korisnicima sistema
Jednostavan i brz pristup svim podacima unutar sistema
Poslovno informacioni sistem omogućava evidenciju podataka i izvještavanje, a sastavljen je iz slijedećih modula:
Finansijska operativa
Robno – materijalno knjigovodstvo
Glavna knjiga
Stalna sredstva
Obračun plata
POS
Finansijska operativa
Robno – materijalno knjigovodstvo
Glavna knjiga
Stalna sredstva
Obračun plata
POS - Point Of Sale
Pojednostavljenje i ubrzanje poslovnog procesa
Olakšavanje rada korisnicima sistema
Jednostavan i brz pristup svim podacima unutar sistema
Sigurnost vaših podataka
Finansijska operativa obuhvata sve procese koji se odnose na praćenje naplate svih isporuka robe i usluga kupcima, praćenje isplata dobavljačima po ulaznim fakturama, kao i evidenciju otvorenih stavki kupaca i dobavljača sa mogućnošću kreiranja izvještaja o finansijskom stanju kupaca i izvještaja o prijavi poreza.
Finansijska operativa se prati kroz modul koji je podijeljen u slijedeće cjeline:
Evidencija ulaznih/izlaznih faktura
Prijava poreza
Evidencija novčanih transakcija
Izvodi
Blagajne
Kompenzacije
Izvod otvorenih stavki (IOS)
Ostala finansijska knjiženja
Izvještaji
Modul Robno-materijalnog knjigovodstva obuhvata praćenje stanja skladišta, proces prodaje i nabavke robe, kalkulaciju cijena robe i planiranje zaliha. Dokumenti robno - materijalnog knjigovodstva funkcionišu na nivou organizacione jedinice, sa izuzetkom dokumenata koji predstavljaju prenos artikala sa jednog skladišta na drugo.
Na osnovu tipa organizacione jedinice, princip rada robno – materijalnog knjigovodstva treba biti definisan za slijedeće tipove skladišta: maloprodajno skladište, veleprodajno skladište, skladište po nabavnoj cijeni, veleprodajno skladište po nabavnoj cijeni, ostali tipovi skladišta...
Obuhvaćeni su svi mehanizmi i robni dokumenti koji su potrebni za procese robnog poslovanja:
Planiranje zaliha
Planska kalkulacija (cjenovnik)
Procesi naručivanja
Procesi prijema robe
Kalkulacije
Rabatna politika
Cjenici za kupce
Procesi prodaje i otpreme robe
Skladišno poslovanje
Međuskladišno poslovanje
Trgovačke knjige
Izvještavanje
Glavna knjiga predstavlja evidenciju svih poslovnih promjena nastalih na finansijskom položaju i odražava uspješnost poslovanja preduzeća po bilansnim i vanbilansnim evidencijama prema principima dvojnog knjigovodstva. Promjene se evidentiraju po unaprijed definisanim kontima uz mogućnost razrade po korisnički definisanim dodatnim klasifikacijama (mjesto troška, funkcionalna klasifikacija, fondovska klasifikacija i sl.).
Na osnovu ove evidencije se generišu izvještaji bilans stanja, bilans uspjeha, bruto bilans (dnevni, periodični, po definisanim kriterijima), kao i knjigovodstvene kartice partnera i kartice konta. Evidencija promjena u sistemu usko je povezana sa modulima robno - materijalnog knjigovodstva, finansijske operative, stalnih sredstava, obračuna plata i ugovora o djelu. U okviru modula glavne knjige su šabloni za automatsko knjiženje dnevnih promjena, koji se mogu primjenjivati na dokumente prethodno spomenutih modula, ukoliko zadovoljavaju uslove šablona.
Knjiženje dnevnih promjena
Šabloni za knjiženje
Pretraga baze stavki
Definisanje kontnog plana
Izvještaji (bilance, kartice...)
Automatsko knjiženje dokumenata
Evidencija stalnih sredstava predstavlja evidenciju materijalne i nematerijalne imovine preduzeća koja je pribavljena sa ciljem uspješnog obavljanja poslovnih aktivnosti preduzeća u dužem vremenskom periodu.
Poslovno-informacioni sistem omogućava praćenje stalnih sredstava po svim aspektima koji su standardni za sve tipove preduzeća.
Modul stalnih sredstava obuhvata slijedeće cjeline: evidencija stalnih sredstava, dokumenti stalnih sredstava i izvještaji stalnih sredstava.
Dokumenti stalnih sredstava su podijeljeni po tipovima koji definišu na koji način se mijenja vrijednost sredstva. Tipovi dokumenata koji se mogu kreirati su:
Amortizacija osnovnih sredstava
Povećanje vrijednosti
Prodaja osnovnih sredstava
Rashodovanje stalnih sredstava
Revalorizacija stalnih sredstava
Smanjenje vrijednosti
Stavljanje van upotrebe
Upis osnovnih sredstava
Vraćanje sredstva u upotrebu
Evidencija radnika i osnovnih podataka o radnicima se vrši u modulu plata. Na osnovu unesenih podataka korisnik poslovno-informacionog sistema izrađuje obračun plata, sve potrebne izvještaje kao i export obrazaca prema Poreznoj upravi. Modul zadovoljava sve zakonske propise.
U navedenom modulu omogućeno je evidentiranje kredita i obustava za radnike kao i automatski obračun istih za svaku isplatu.
Postoji mogućnost automatskog knjiženja obračuna prema definisanim šablonima knjiženja.
Modul Plate sadrži slijedeće izbornike sa pripadajućim opcijama:
Podešavanja
Kadrovsko
Vrste plaćanja
Obračun
Virmani
Automatski export virmana
Upload virmana za banke
Obračunski izvještaji
Periodični izvještaji
Nakon pokretanja programa , otvoreni prozor sadrži dva panela:
Na panelu Artikli se prikazuje lista roba i usluga za koje je moguće izdati POS račun. Izborom artikla navedena stavka se treba upisati u panel Račun nakon čega je moguće izdati račun.
Navodimo slijedeće najvažnije funkcionalnosti:
Otvaranje prometa
Printanje računa
Pregled prometa
Opcija storniranja
Rekapitulacije
Integracija sa eksternim sistemima
Ukoliko ste zainteresovani za neki od naših proizvoda, kontaktirajte nas.
Kolodvorska 11A, 71000, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
+387 33 714 400
+387 33 714 401